ایردراپ Dogs|انتقال توکن داگز به تون کیپر و آموزش فروش

ایردراپ Dogs|آموزش فروش و انتقال توکن داگز به تون کیپر

بورس کالج در این مقاله آموزشی به بررسی ایردراپ dogs و انتقال توکن داگز به تون کیپر و آموزش فروش داگز میپردازد.

ایردراپ‌ها، پروژه‌های جذاب و پرطرفدار این روز‌های ارز دیجیتال هستند که در بستر تلگرام، شرایطی خاص و ارزشمند را برای کاربران ایجاد کرده است. این ایردراپ‌ها با ساز و کار مخصوص خود، سعی کردند به وسیله بازی، انجام فعالیت و سایر موارد، به شرکت کنندگان توکن‌هایی از ارز دیجیتال خود را هدیه دهند. این توکن‌ها پس از گذشت مدتی در صرافی‌های معتبر لیست شده و قیمت‌گذاری می‌شود. از آن زمان به بعد نیز این توکن‌ها مشمول عرضه و تقاضا شده و قیمت آن‌ها دستخوش تغییرات می‌شود.

آموزش رایگان بورس با دانشکده بورس 👍

یکی از جدیدترین توکن‌ها که سر و صدای زیادی به پا کرده و به تازگی نیز لیست شده، داگز (DOGS) است. در این مقاله تصمیم داریم به صورت کامل این پروژه را بررسی و نحوه‌ی نقل و انتقال، اتصال آن به کیف پول، ارزش قیمتی و … را مورد آنالیز قرار دهیم. اگر علاقه‌مند به دریافت اطلاعات در این زمینه هستید، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا به این اطلاعات مفید و کامل،‌دست پیدا کنید.

با آموزش بورس گام به کام به موفقیت نزدیک شوید👍

ایردراپ داگز چیست؟

داگز مانند بسیاری دیگر از ایردراپ‌هایی که در شبکه تلگرام وجود دارند(تاریخ لیست شدن ایردراپ ها) مانند همستر کامبت، نات کوین و … نوعی مینی اپ تلگرامی بوده که ساز و کار خاص خود را دارد. در این مینی اپ شما باید با زدن دکمه‌ی محاسبه، متوجه می‌شوید که مقدار زمان حاضر در برنامه تلگرام تاکنون چه مقدار است. در واقع این پروژه بر این اساس اقدام به ارائه توکن‌های خود می‌کند.

البته تنها روش دریافت داگز محدود به این مورد نیست؛ کاربران می‌تواند با استفاده از روش‌هایی که در این برنامه به آن اشاره شده است، مقدار توکن‌های خود را افزایش داده و آن‌ها را به پول نقد تبدیل کنند. در خصوص تیم توسعه‌دهنده و به‌وجودآورنده داگز اطلاعات دقیقی مشخص نیست اما موضوع مهمی که در این خصوص واضح بوده، همکاری آن با پروژه موفقی به نام نات کوین است.

ایردراپ داگز
در حال حاضر این پروژه لیست شده و کاربران می‌توانند با استفاده از انتقال توکن‌های آن به صرافی، آن را به ارز مورد نظر خود تبدیل کنند.

در بخش طراحی، این پروژه دارای یک لوگو به شکل سگ کارتونی به نام Spotty است. این سگ نماد یک پلتفرم محبوب در کشور روسیه بوده که توسط پاول دوروف، خالق و توسعه‌دهنده تلگرام ساخته شده است.

ایردراپ داگز به این دلیل که رابط کاربری بسیار آسانی دارد و روش کسب توکن در آن سخت نیست، توانسته کاربران و استفاده‌کنندگان زیادی را به خود جذب کند. جالب است بدانید در آخرین بررسی‌های صورت گرفته، کاربران این پروژه به تعداد بالغ بر ۵۵ میلیون کاربر رسیده است.

لیست شدن داگز در صرافی‌ها

پس از گذشت مدت زمانی از ایجاد مینی اپ داگز و استفاده کاربران از آن، این پروژه و توکن در صرافی‌های ارز دیجیتال لیست شد. لیست شدن این توکن باعث می‌شود کاربران بتوانند مقدار موجودی خود را دریافت، آن را به کیف پول انتقال و بتوانند آن را در صرافی‌های موجود مورد معامله قرار دهند. بنابراین در صورتی که تاکنون اقدام به دریافت و استخراج این توکن کرده‌اید، کافیست وارد این مینی اپ شده و درخواست برداشت خود را ثبت کنید. با این کار توکن‌های شما وارد کیف پول شده و می‌توانید با انتقال آن به صرافی، آن را به فروش برسانید.

نحوه انتقال توکن‌های داگز به کیف پول

برای اینکه بتوانید از توکن‌های این ایردراپ استفاده کرده و آن‌ها را در محیطی مطمئن نگه دارید، نیاز است آن را به این کیف پول خود منتقل کنید. پس از اینکه قیمت این توکن مشخص و در صرافی‌ها مورد معامله قرار گرفت، می‌توانید این توکن را به کیف پول خود منتقل کنید. البته در این روش می‌توانید هم این توکن‌ها را به کیف پول و هم مستقیما به صرافی برای معامله ارسال نمایید.

نحوه انتقال توکن‌های داگز به کیف پول
نحوه انتقال و انتخاب کیف پول برای توکن‌های داگز

در ابتدا برای انتقال، وارد ربات این بازی به آدرس Dogshouse_bot شوید. پس از ورود، مشخصات و اطلاعات کاربری شما اعم از تعداد توکن‌ها مشخص می‌شود. حال باید روی گزینه Connect to Wallet کلیک نمایید تا مراحل ابتدایی برای اتصال به کیف پول انجام شود. در این مرحله ربات از شما می‌خواهد تا کیف پول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. توجه کنید که در این بخش باید از میان کیف پول‌های موجود، گزینه‌ی مورد نظر را انتخاب نمایید. تون کیپر، مای‌تون‌ولت، تون‌هاب و … از جمله کیف پول‌هایی هستند که می‌توانید این ایردراپ را به آن‌ها متصل کرده تا بتوانید موجودی خود را منتقل نمایید.

برای اینکه بتوانید توکن‌های خود را دریافت کنید، روی گزینه Claim onchain کلیک کرده تا لیست مربوط به کیف‌پول‌ها برای شما به نمایش در بیاید. حال روی گزینه‌ی مورد نظر کلیک کرده تا کیف پول باز شده و مراحل تایید امنیتی نیز طی شود. پس از تایید، می‌توانید به راحتی توکن‌های خود را به کیف پول منتقل کنید.

البته ذکر این نکته نیز الزامی است که برای انتقال داگز به کیف پول،‌ نیاز به پرداخت مقداری کارمزد برای انجام تراکنش دارید. در ادامه بیشتر درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد.

نحوه انتقال توکن داگز به تون کیپر

تون کیپر (tonkeeper)از جمله کیف پول‌های معتبر و پرطرفداری است که در لیست انتقال توکن‌ها وجود دارد. با استفاده از این کیف پول می‌توانید به راحتی توکن‌های خود را منتقل و از آن‌ها در محیطی ایمن، نگهداری کنید. جهت انتقال توکن‌های داگز، از شبکه تون کوین استفاده می‌شود. حال برای اینکه بتوانید توکن‌های خود را به این کیف پول منتقل کنید، نیاز است ۳ مرحله را طی کنید:

نحوه انتقال توکن داگز به تون کیپر
پس از انتخاب تون کیپر و تایید در این کیف پول، باید نام کیف پول تون کیپر در بالای لوگوی داگز در این مینی اپ نشان داده شود.

۱. در گام نخست باید از اتصال کیف پول خود ( تون کیپر ) به مینی اپ داگز اطمینان حاصل نمایید. بدین منظور وارد ربات شده و روی گزینه Connect wallet کلیک کنید. پس از انتخاب کیف پول تون کیپر، وارد این کیف پول شده تا مراحل تایید امنیتی برای شما اعمال شود. پس از تایید، اتصال مینی اپ به کیف پول تکمیل شده و در صفحه ابتدایی بالای صفحه، نام آدرس کیف پول قید می‌شود.

آموزش انتقال داگز
تایید اطلاعات در توکن تیبل (Tokentable)

۲. در گام دوم، نیاز است از ارز دیجیتال تون برای پرداخت کارمزدها استفاده کنید. در واقع برای خرید یا فروش ارز دیجیتال و انتقال آن، نیاز دارید مقداری کارمزد پرداخت کنید. با خرید مقدار کارمزد لازم از طریق ارز تون و انتقال آن به کیف پول تون کیپر، می‌توانید این کارمزد را پرداخت نمایید تا تمام شرایط برای انتقال مهیا شود.

روش انتقال توکن داگز
پس از تایید در بخش توکن تیبل، می‌توانید انتقال خود را به کیف پول تون کیپر، تکمیل کنید.

۳. سرانجام در گام سوم باید توکن‌های خود را به کیف پول انتقال دهید. این مهم با استفاده از ورود به ربات داگز، کلیک روی Claim onchain، باز کردن مینی اپ Tokentable، اتصال مجدد کیف پول به توکن تیبل و دریافت توکن‌ها از بخش Claims انجام می‌شود.

آموزش فروش داگز

حال اگر تمام مراحل دریافت توکن داگز را انجام داده‌اید، می‌توانید آن را با استفاده از صرافی‌های داخلی یا خارجی به فروش برسانید. در مرحله نخست می‌توانید توکن‌های خود را به یک صرافی خارجی منتقل کرده و در آنجا با استفاده از ارز تتر، این معامله را انجام دهید. از طرفی دیگر می‌توانید با استفاده از شبکه‌ها و صرافی‌های داخلی این نقل و انتقال و معامله را انجام داده و دارایی خود را مستقیما به ریال تبدیل کنید.

آموزش فروش داگز
امکان خرید و فروش داگز در صرافی‌های ایرانی وجود دارد.

اغلب کاربران ایرانی مرحله دوم را انتخاب می‌کنند؛ زیرا استفاده از صرافی ایرانی و ارز ریال بسیار آسان و راحت بوده و نیاز به طی‌کردن مراحل پیچیده و سخت‌تر در صرافی خارجی نیست.

آموزش انتقال توکن داگز به صرافی ایرانی

نحوه خرید و فروش داگز و انتقال آن به صرافی‌های ایرانی

اگر تصمیم دارید توکن‌های داگز خود را به یک صرافی ایرانی انتقال دهید، باید ابتدا یک انتقال از مینی اپ داگز به تون‌ کیپر یا سایر کیف پول‌ها انجام داده و سپس در انتقال دوم، آن‌ها را به یک صرافی ایرانی ارسال نمایید. بدین منظور کافیست پس از انتقال نخست، وارد کیف پول خود شده و روی توکن داگز کلیک نمایید. حال باید روی گزینه Send کلیک کرده و در بخش Address، جزئیات کیف پول صرافی ایرانی خود را وارد کنید.

توجه داشته باشید که برای این انتقال، ابتدا بررسی کنید که آیا صرافی ایرانی مورد نظر امکان این انتقال و دریافت داگز را دارد یا خیر. پس از تایید این مهم، باید آدرسی که در صرافی ایرانی این توکن را دریافت می‌کند، تهیه کرده و در این بخش قرار دهید. حال در بخش Memo یا Tag، مشخصات مربوط به ممو یا تگ صرافی ایرانی خود را در صورت وجود وارد نمایید. پس از قرار دادن مشخصات، باید مقدار توکن مورد نظر را وارد نمایید. در ادامه می‌توانید مبلغ، کارمزد انتقال، کد انتقال و … را بررسی کرده و در صورت تایید، روی گزینه Confirm and send کلیک نمایید. حال پروسه انتقال تکمیل شده و پس از گذشت مدت زمانی، این انتقال انجام می‌شود.

آموزش انتقال توکن داگز به صرافی ایرانی
با قرار دادن مشخصات خود در صرافی ایرانی، می‌توانید این انتقال را نهایی کنید.

پس از آنکه دارایی شما در صرافی ایرانی مشاهده شد، می‌توانید اقدام به فروش آن در بخش معاملات کنید. هر بخش یک صرافی ایرانی متفاوت از صرافی دیگری است اما وجه مشترک بین آن‌ها، وجود بازار خرید و فروش بوده که به راحتی در آن می‌توانید با استفاده از قیمت مشخص، مقادیر دلخواه خود را از ارز دیجیتال به فروش برسانید. البته باید دقت کنید که در قیمت مورد نظر برای فروش، خریداری با حجم ارز دیجیتال مورد نظر وجود داشته باشد.

به عنوان مثال در صرافی نوبیتکس، می‌توانید پس از دریافت ارز داگز، وارد بخش «بازار» شده و جفت ارز داگز/تومان یا داگز/تتر را انتخاب نمایید. حال در بخش فروش می‌توانید گزینه‌های مختلفی را انتخاب کنید. برای فروش سریع، روی گزینه بازار کلیک نمایید. با استفاده از این گزینه، بهترین و بالاترین پیشنهاد خرید از میان خریداران انتخاب می‌شود. حال مقادیر مورد نظر را انتخاب نمایید و روی گزینه فروش کلیک کنید. به همین راحتی توکن‌های شما تبدیل به ریال/تتر شده و می‌توانید آن را دریافت کنید.

مهلت برداشت داگز
همانطور که مشاهده می‌کنید امکان خرید و فروش این توکن در صرافی‌های ایرانی وجود دارد.

مهلت برداشت داگز

یکی از مهم‌ترین مواردی که کاربران باید به آن توجه داشته باشند، مهلت زمانی است که ایردراپ و پروژه‌ها برای برداشت توکن‌های خود قرار می‌دهند. در واقع کاربران باید در زمان موجود اقدام به برداشت این توکن‌ها نمایند و در غیر این صورت، امکان برداشت برای آن‌ها سلب می‌شود.

در خصوص ایردراپ داگز و مهلت زمانی برداشت آن، تاکنون تاریخی عنوان نشده و کاربران می‌توانند تا هر زمانی که ممکن است، برداشت خود را انجام دهند. البته با توجه به شلوغی‌های سرور این توکن، ممکن است این اقدام کمی طول بکشد. بنابراین کاربران فرصت این را دارند در زمان مناسب این کار را انجام دهند. البته که توصیه می‌کنیم در بازه زمانی زودتر این کار را انجام دهید؛ زیرا ممکن است هر لحظه تیم توسعه‌دهنده این توکن اطلاعیه‌ای را منتشر کرده و مهلت زمانی خود را اعلام کند.

کارمزد انتقال توکن‌ داگز چقدر است؟

پس از اینکه توکن داگز لیست شد، کاربران می‌توانند آن را دریافت کنند. البته که برای نقل و انتقال و افزایش امنیت شبکه، نیاز است مقداری توکن تون برای دریافت داگز واریز شود. با بررسی‌های انجام شده مشخص گردید که کارمزد برداشت داگز به مقدار ۰.۴ توکن تون است. این مقدار در حدود ۲ دلار بوده و با کمی بالا و پایین، به مبلغ ۱۲۰ هزار تومان می‌رسد. بخش ثابت این موضوع، ۰.۴ توکن تون بوده که با نوسان بازار و افت و افزایش ارزش این توکن، مقادیر آن دستخوش تغییرات می‌شود.

نتیجه گیری ایردراپ Dogs و انتقال توکن داگز به تون کیپر و آموزش فروش

 

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به بررسی ایردراپ داگز پرداختیم و روش دریافت، انتقال آن به صرافی، مهلت زمان دریافت و … را شناسایی کردیم. پروژه‌های ایردراپ یکی از روش‌های جذاب و نوین امروزی بوده که بسیاری از کاربران با استفاده از آن توانسته‌اند مبالغ خوبی سودآوری داشته باشند.

اگر تاکنون از ربات داگز استفاده کردید، می‌توانید مقدار توکن‌های خود را به کیف پول منتقل کرده و آن را به ریال تبدیل کنید. در پایان این مقاله، امیدواریم از مطالعه‌ی آن لذت برده باشید و اطلاعات کافی، ارزشمند و مناسبی را از آن برداشت کرده باشید. شما می‌توانید سایر مقالات موجود در سایت دانشکده بورس را مطالعه و اطلاعات خود را در زمینه‌های مختلف مالی، بروز کنید.

امتیاز مطلب:
5/5

اشتراک مطالب :

ارسال مطالب جدید به ایمیل شما

برای مشاهده مطالب جدید سایت ایمیل خود را در کادر زیر وارد و ثبت نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

مطالب پربازدید

دوره رایگان فارکس و ارز دیجیتال

برای دریافت دوره ؛ اطلاعات خود را وارد کنید

ورود / ثبت نام

لطفا جهت ورود به حساب کاربری یا ثبت نام
شماره تماس خود را وارد نمایید