الگوی دوقلو در شاخص کل(مرداد 1402)

نمایش ویدیو درباره الگوی دوقلو در شاخص کل(مرداد 1402)

با توجه به رشد چهل درصدی در نیمه‌ی اول سال، امیدواریم که بازار تا انتهای سال نیز رشد مثبتی داشته باشد. اگر قصد بررسی روند شاخص کل در حالتی که شرایط بازار از حالت رنج و خنثی خارج شود را دارید با ما همراه باشید.

مقاومت های مهم پیش روی شاخص عبور از محدوده 2 میلیون 100 است که در آینده ممکن است نزدیک ممکن است اتفاق بیفتد مقاومت های دیگر شاخص در تایم فریم میان مدت و بلند مدت، به ترتیب 22 میلیون و 400 هزار، 2 میلیون و 700 هزار، 3 میلیون و 300 هزار واحد هستند.

در صورتی که تمایل به سرمایه گذاری در بازار سرمایه را دارید  علاوه بر بررسی شاخص کل، شما نیز نیاز به بررسی نمادها و سهم‌ها دارید. به عنوان مثال، سهم فولاد که به ناحیه‌های حمایتی جذابی رسیده است و در آینده می‌تواند حرکت‌های مثبتی داشته باشد. در نهایت، برای اینکه تا انتهای سال سود خوبی را از صنعت‌ها و بازار کل سهم ببرید، نیاز دارید در قیمت‌های مناسب خرید کرده و آنها را نگهداری کنید. بهترین راه برای موفقیت در بازار سهام، انتخاب سهم‌های مناسب و خرید در زمان مناسب است.

با سلام به تمامی علاقمندان به بازار سهام و سرمایه‌گذاری!

ما با افتخار دوره‌ی شکارچی سهام را برگزار می‌کنیم، که به شما امکان می‌دهد به طور دقیق‌تر و جزئیات بیشتری درباره صنعت‌های پیشرو در نیمه‌ی دوم سال آشنا شوید.

در این دوره آموزشی، شما با روش‌ها و تحلیل‌های برتر در صنعت سهام آشنا خواهید شد و نکات کلیدی را در خرید و نگهداری سهام در قیمت‌های پایین فرا خواهید گرفت.

علاوه بر این، ما در این دوره به شما صنعت‌های جدیدی را هم معرفی خواهیم کرد که در سابق در دوره‌های قبلی شکارچی سهام مورد بررسی قرار نگرفته‌اند. این دوره‌ی آموزشی یک آپدیت بزرگ و بسیار مفید برای شکارچیان سهام است و به شما امکان می‌دهد مهارت‌های خود را در زمینه سرمایه‌گذاری بهبود بخشید.

برای کسب مشاوره رایگان کارشناسان ما از طریق لینک زیر اطلاعات تماس خود را ارسال کنید

امتیاز مطلب:
5/5

اشتراک مطالب :

ارسال مطالب جدید به ایمیل شما

برای مشاهده مطالب جدید سایت ایمیل خود را در کادر زیر وارد و ثبت نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

دوره پیشنهادی دانشکده بورس

دوره رایگان تحلیل تکنیکال

مطالب پربازدید

برای دانلود خلاصه کتاب ها نام و ایمیل خود را وارد نمایید

ورود / ثبت نام

لطفا جهت ورود به حساب کاربری یا ثبت نام
شماره تماس خود را وارد نمایید